Muž s ledovýma očima

Muž s ledovýma očima

Autor: Thomas C. Brezina

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 119

 

Kniha patří do série Klub záhad. Hlavními postavami této knihy je trojice Jupiter, Viky a Nick, kteří pátrají po muži s ledovýma očima. Příběh se odehrává na hřbitově v hrobce a v zavřeném domě.

 

Viky, Nick a Jupiter seděli ve staré mučírně, která sloužila jako jejich shromaždiště a povídali si o článku o muži s ledovýma očima. Rozhodli se, že se půjdou podívat blíž. Když Jupiter hledal důkazy kolem jezera, muž s ledovýma očima se na něho podíval a on strnul a celé tělo měl chladné. Důkazy je dovedli na hřbitov, ale tam Jupitera a Viky odnesla velká chobotnice do hrobky. Muž s ledovýma očima jim chtěl pomoct, ale marně. Jakmile se Viky a Jupiter probrali, odvedl je hrobník ven. Další den nemohli najít Jupitera, protože byl v opuštěném domě. Nemohl se pohnout ani mluvit. Cizí kluk mu řekl, ať si vybere číslo mezi 721 a 1100. Vybral si 777 a byla to ta chobotnice. Ta se přenesla do něho a on s tím nemohl nic dělat. Přenesl věci do hrobky a tam ho našli Viky, Nick a Muž s ledovýma očima. Zachránili Jupitera a také kluka a zjistili, že polovina vesnice byla jenom mimozemšťané.

 

Kniha se mi moc líbila, četla se mi dobře. Je střední k těm, co jsem četl, mohl bych ji doporučit, ale je pro menší věkové kategorie, ale mě to nevadilo. V knize mě nic nerozesmálo. Moc jsem se nebál. Moje oblíbená postava je Jupiter, protože je chytrý.

 

autor: Daniel Stoklasa